Alegerea locului pentru desfășurarea unei adunări generale

Corporate Etiquette and International Protocol Consultant

Alegerea locului pentru desfășurarea unei adunări generale

Adunarea Generală este o reuniune la care pot participa acționarii unei companii, membrii unei asociații.

De obicei, adunarea generală se organizează o dată pe an.

În alegerea locului pentru desfășurare, se recomandă să ținem cont de:

  • posibilitățile de acces la locul respectiv (avion, tren, autoturism);
  • numărul de persoane estimat a participa;
  • numărul camerelor de cazare necesare și disponibile în cadrul hotelului/pensiunii respective;
  • existența unui salon de protocol;
  • posibilitatea de a fi servite trei mese pe zi în locația respectivă;
  • modalitatea de iluminare a sălii (lumină naturală, lumină artificială);
  • tipul de aranjare a sălii dorit;
  • numărul de persoane care vor alcătui prezidiul (masa la care vor fi așezați, cu față către sală, cei care vor ține un discurs);
  • data până la care trebuie rezervate sau plătite camerele.